Moppe

Idag har det varit moppetur. Så där lyckad får jag väl erkänna :-).
Trots mitt normalt fenomenala lokalsinne lyckades jag till slut hamna
i Phuket Town..inte mycket till beach där :-(. Insåg också att X-antal
timar på moppe INTE skulle gynna mina redan något kräftlika armar
så till slut lyckades jag i alla fall navigera mig tillbaka till Karon Beach.
Ungefär same-same-but -different som Kata. Lååååång sandstrand,
tusentals parasoller (men som tur är inte tusentals turister), varmt
vatten och sol så man ska inte klaga :-).
Kul att köra moppe också, såg bara en trafikolycka :-). Nån stackars
Thai-tjej som krockat med sin moppe, såg som tur var inte alltför
allvarligt ut.

Imorgon är det upp i ottan för att åka iväg till Similan Islands.
Fick tydligen ett bra pris för min hotellägare blev lite putt eftersom
han försökt pracka på mig samma paket till ett sämre pris :-)

Karon Beach:


Dom här grabbarna var fett sugna på min lunch:







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0