Bergsbestigning

Låter lite lockande att bestiga Mount Kinabalu på Borneo men med tanke på att jag får
svindelkänslor när jag spelar Assasins Creed på datorn så kanske jag borde avstå.

Så just det här är inget för mig antar jag.....




Ovanstående är den tuffa rutten, det finns en enklare som t.o.m jag borde klara av......
.

Fast där jag hittade den här bilden så stod det att det hade blivit fruktansvärt dyrt
att klättra upp de senaste åren och att man var tvungen att boka typ ett halvår i förväg.
Suck!.....Fast lite av en lättnad också...he he... 
Nåja, jag får kolla upp pris och bokningstid lite bättre så får vi se.

Kommentarer
Postat av: Linda

Du måste lätt klappa orangutanger på Borneo!!

2011-02-09 @ 20:54:35
URL: http://thekanel.blogg.se/
Postat av: Anne

Nej, verkligen inget för dig! (Inte för mig heller.., :-)

2011-03-18 @ 06:13:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0