Bangkok dag 2, Kväll

Bangkok 22/4 Kväll:
Kvällens middag blev lite intressant!
Efter min rundtur på stan åkte jag hem, tvättade, duschade, packade för
morgondagen och slappade lite rent allmänt.
Sen drog jag iväg för att äta lite och slank in på nån återvändsgata mellan
Patpong 1 och Patpong 2. Såg ett ställe som såg bra ut och reflekterade inte
så mycket, var väl lite trött efter dagens turistande. När jag väl satt mig så
la jag märke till en stor reklamaffisch för öl som till största delen pryddes
av en riktig Thaihunk till karl.
Hmmm....skumt...kollade runt lite och inser att hela personalen består av
unga snygga pojklar.....gästerna är uteslutande äldre vita män + stackars
lilla mig.
Jösses! Jag har landat på en gayresturang! Ja ja....det är bara att bita ihop 
och se glad ut! Det var naturligtvis inga problem och inga otillbörliga
närmanden :-). Här har ni länken om ni är intresserade ;-) :
http://www.telephonepub.com/
Maten var god fast jag fattar inte vurmen för att lämna kvar en del
av räkskalen på räkstjärtarna! Det blir ju bara jobbigt!

Kvällen avslutades på min sedvanliga bar med lite trevligt snack med
Sa och Pear. Det blev inte många öl och jag gick hem i hyfsad tid eftersom
jag ska upp tidigt i morgonbitti. Flyget går 10 så jag måste nog åka
vid 7-7:30 tiden.

 

 


Bangkok 22/4 Kväll:
Kvällens middag blev lite intressant!
Efter min rundtur på stan åkte jag hem, tvättade, duschade, packade för
morgondagen och slappade lite rent allmänt.
Sen drog jag iväg för att äta lite och slank in på nån återvändsgata mellan
Patpong 1 och Patpong 2. Såg ett ställe som såg bra ut och reflekterade inte
så mycket, var väl lite trött efter dagens turistande. När jag väl satt mig så
la jag märke till en stor reklamaffisch för öl som till största delen pryddes
av en riktig Thaihunk till karl.
Hmmm....skumt...kollade runt lite och inser att hela personalen består av
unga snygga pojklar.....gästerna är uteslutande äldre vita män + stackars
lilla mig.
Jösses! Jag har landat på en gayresturang! Ja ja....det är bara att bita ihop
och se glad ut! Det var naturligtvis inga problem och inga otillbörliga
närmanden :-). Här har ni länken om ni är intresserade ;-) :
http://www.telephonepub.com/
Maten var god fast jag fattar inte vurmen för att lämna kvar en del av räkskalen på
räkstjärtarna! Det blir ju bara jobbigt!
Kvällen avslutades på min sedvanliga bar med lite trevligt snack med Sa och Pear.
Det blev inte många öl och jag gick hem i hyfsad tid eftersom jag ska upp tidigt i
morgonbitti. Flyget går 10 så jag måste nog åka vid 7-7:30 tiden.


Kommentarer
Postat av: Anne

Ska jag ta och sammanfatta dina Bangkok-dagar åt dig? :-)

På dagarna besökte du Buddha-templar för lite lugn och ro, på kvällarna hällde du i dig öl och konverserade med bartjejer och stillade din hunger på gay-barer... Intressant Ersson, många nya erfarenheter, eller hur! ;-)

Ser framemot många nya, roliga reseberättelser!

2011-04-22 @ 20:56:34
Postat av: Anne

Just det, skal kvar på räkstjärtarna, jag tror det är av samma skäl som man ofta får fisken med huvudet kvar om man beställer en hel fisk...eller så är det för att räkorna ska se roligare och större ut. Eller så är det typ för att vara som handtag att hålla i?

2011-04-22 @ 21:03:00
Postat av: Carina

Björn.... Du är också en äldre vit man! :)



Ha en superbra påskafton i tropikerna!



Kram carina

2011-04-22 @ 22:03:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0