På förfrågan

Har fått lite frågor om rutten så jag uppdaterar:
19 April: Avresa
20 April: Kommer till Bangkok
23 April: Reser vidare till Kuala Lumpur
25 April: Reser till Sandakan på Borneo. Ska bo hos i ett "Homestay" hos Osman
             vid Kinabatang River (Kolla tidigare inlägg)
28 April: Reser till Kota Kinabalu (Borneo) för lite snorkling, White Water Rafting
             och nåt annat kul kanske.
1 Maj:    Reser till Mulu National Park (Borneo) för att kolla in grottor, fladder-
             möss och vattenfall. Kolla: http://mulupark.com/
3 Maj:    Reser till Kuching (Borneo) 

Nu har jag inte detaljplanerat längre utan efter framkomst till Kuching så blir det
lite som det faller sig.
Blir antagligen nån mer Nationalpark, kanske kajakpaddling med delfiner och nåt
annat. Sen bär det av till Malaysias fastland, ev. Singapore också. Ett stopp som
jag vill få med är Perhentian Islands på norra delen av Malaysias östkust.
Sista delen av resan spenderas i södra delen av Thailand.

Hemresa blir det VÄLDIGT tidigt den 17 Maj från Bangkok.


Perhentian Island
            

Kommentarer
Postat av: Anne

Måste erkänna... jag är avis! Och jätteglad för din skull!

2011-03-18 @ 06:18:45
Postat av: Linda

Du får INTE kajakpaddla med delfiner då DÖR jag av avundsjuka!!

2011-03-18 @ 20:44:25
URL: http://thekanel.blogg.se/
Postat av: Björn

Prepare to die :-) !

2011-03-18 @ 22:20:14
Postat av: Per

Kom ihåg att träna mycket biljard.

Det behöver du !!!

2011-04-19 @ 09:15:34
URL: http://masendj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0