Sista dan

Jaha , nu var det nästan klart då.
Inatt går flyget hemåt.

 

Igår så var vi till den gamla kjesarens palats
norr om Hua Hin. Ett riktigt "sommar"palats med luftiga
gångar och rum som ligger i en vacker park precis vid
havet. Det var en skön atmosfär, för trots att det var 
massor med turister var det alldles lugnt och nästan tyst.

Del av palatset:

 

 

 

På kvällen så åkte jag tillbaka till Bangkok och tog in på
samma hotell som jag bodde på tidigare. Kände för ett
riktigt "europeiskt" mål mat så jag slank in på en restaurang
som serverar riktig BIFF !  Ahh....så gott!!

Utanför restaurangen satt dom här afficherna som jag tvivlar
på att socialstyrelsen skulle gilla :-)

(Finish your beer, There's sober kids in India)
(Tequila!, Have you hugged your toilet today)

 

Idag tänkte jag ta det lugnt och knalla lite på stan kanske.

Imorgon är jag hemma igen och får väl börja storstäda det första
jag gör eftersom det tydligen är betongdamm i hela lägenheten
efter det att dom bilat upp badrummet. Kul!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0