En udda kväll

Jösses...vilken kväll!

 

Efter att ha införskaffat kameran så gick jag runt lite, bl.a
genom marknaden där jag köpte lite melon och nån
annan skum, men god, frukt.

 

Gick vidare längs ett antal resturanger som ligger längs
vattnet och som vanligt så försöker ju personalen få en
att slå sig ner för nåt att dricka medan man kollar in
solnedgången.

 

Mycket riktigt  så dök det upp nån figur och undrade om
jag inte ville slå mig ner för en drink. Jag hade ändå
precis tänkt att sätta mig så jag slog mig ner vid ett bord.

 

Först då upptäckte jag att personen ifråga inte var kvinna
men kanske inte riktigt man heller...jag hade hamnat i
klorna på Mika, den hårt raggande transsexuelle servitören
(servitrisen?)!

 

Jösses!

 

Han/hon/den/det försökte helt ohämmat ragga upp mig
hela kvällen! Efter den första överraskningen så var det
faktiskt rätt kul eftersom han/hon var så totalt ohämmad.
Jag frågade om det inte var svårt att vara transa i ett
muslimskt land men det var inga problem tydligen. Jag hade
nog trott att det skulle vara seriöst svårt, men icke. Mika
hade tydligen tre systrar som bodde i sverige och tyckte
vi kunde träffas om han åkte och hälsade på i sveriga, något
jag artigt slingrade mig ur :-) .

 

Hur som helst blev kvällen rätt kul och minst sagt annorlunda
eftersom han/hon hängde vid mitt bord och pratade så fort det
blev en ledig stund över.

 

Nu är det dags att sova. Har bestämt mig för att det blir bad
imorgon också.

 

Marknaden:

 

Fina fisken!:

 

Servitören(trisen) Mika:

Solnedgången:


Kommentarer
Postat av: Anne

Jaa-a, du Ersson. Du är poppis där, gör gott för självkänslan eller hur!

Den där fisken blir inte jag sugen på i alla fall, å andra sidan är jag ju inte någon fiskgourmet. Har du smakat på ananasen? Den borde smaka helt annorlunda där än den importerade här i Sverige!

2011-04-30 @ 11:40:19
Postat av: Björn

Annanas köpte jag förut och den var fantastiskt god! Av nån anledning så hittade jag ingen så det fick bli melon och den där frukten istället.

2011-04-30 @ 12:35:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0