Kameran

Kota Kinabalu, eftermiddag 29/4

 

Kamera införskaffad! Efter mycket letande och frågande
lyckades jag till sist spåra upp en kamerabutik och köpte
på mig en likadan kamera igen. Lite korkat kanske men
jag tror att haveriet beror på att jag inte har bytt packningar
sen jag köpte den och det måste man göra då och då.

 

Väl hemma visade det sig att mycket riktigt så hade
kameran tagit bilder trots att skärmen vart svart och dom
var rätt ok en del.

 

En liten reflektion bara med anledning av min shopping-
runda. Hur urtråkigt måste det inte vara att vara vakt vid
dessa shoppingcenter?
Det sitter nån stackare utanför varje ingång i värmen och
gör absolut ingenting. Till saken hör att folk shoppar ju
inte på dagarna så det finns knappt en kotte att vakta.

 

I juvelerarbutiken hade dom två sköna vakter beväpnade
med var sitt, som det såg ut, uråldrigt, gigantiskt, enpipigt
hagelgevär. Känns som att innan dom fått ner dom från axeln
och i skottställning har rånarna tömt butiken och försvunnit!

 

Här är några bilder från Sapi:

 

 

Den här kom lite FÖR nära :-)

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Linda

Det är ju Marvin och Nemo!

2011-04-30 @ 10:16:14
Postat av: Anne

Hade du snorkelgrejerna med dig eller köpte du där? Vad fick du ge för kameran?

2011-04-30 @ 11:41:21
Postat av: Josefine

Ray Ban solglasögon till salu. Först till kvarn: Helt nya med tags på + alla tillbehör. http://bloppisjosse.blogg.se/2011/april/saljes-ray-ban-wayfarer-rb2140.html



Säljer även ett par CONVERSE i strl 36,5 kolla här: http://bloppisjosse.blogg.se/2011/april/saljes-converse-skottrandiga-365-uk-4.html

2011-04-30 @ 11:56:18
URL: http://bloppisjosse.blogg.se/
Postat av: karolinajonsson

fin blogg :D

2011-04-30 @ 12:02:04
URL: http://jonssonsfoton.blogg.se/
Postat av: Björn

Tog med mig cyklop å snorkel, fenorna hyr jag. Kameran var alldeles för dyr, borde ha prutat mera, typ 1600.



Tack Karolina :-)

2011-04-30 @ 12:38:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0